لیگ برتر ووشو| صدرنشینی پاس و دانشگاه آزاد؛ شهرداری شهریار سوم شد

20:22 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۷۰۱۷
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
لیگ برتر ووشو با حضور ۸ تیم برگزار شد که در پایان روز سوم پاس فراجا و دانشگاه آزاد صدرنشین ۲ گروه شدند و شورا و شهرداری شهریار نیز در رتبه سوم گروه ۲ ایستاد.

خبرگزاری میزان - روز سوم و پایانی دور رفت شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو مردان جام "سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی"، امروز (شنبه - سوم دی‌ماه) با برگزاری 4 دیدار در دو گروه به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در پایان دور رفت این مسابقات که با حضور 9 تیم دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت ووشو زرین رود خدابنده، پارس جنوبی، هیئت ووشو نور و باشگاه مقاومت، پاس فراجا، شورا و شهرداری شهریار، هیئت ووشو بندر ماهشهر و باشگاه قهرمانان شاهرود در دو گروه برگزار شد، تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و پاس فراجا در صدر گروه‌های خود قرار گرفتند و همچنین تیم شورا و شهرداری شهریار دیگر مدعی قهرمانی نیز در رده سوم گروه ۲ ایستادند.

تیم شورا و شهرداری شهریار نیز در ۳ دیدار مرحله رفت ابتدا مقابل هیئت ووشو بندر ماهشهر ۷ بر ۷ به تساوی رسیدند. آن‌ها در بازی دوم مقابل باشگاه قهرمانان شاهرود به برتری ۹ بر ۵ دست یافتند و در مسابقه روز سوم که امروز برگزار شد با نتیجه ۱۱ بر ۳ مقابل پاس فراجا صدرنشین گروه ۲ شکست خوردند.

کیومرث ولی‌زاده مربی تیم ووشو شورا و شهرداری شهریار در این خصوص اظهار داشت: ما در دور نخست مقابل تیم قدرتمند بندر ماهشهر مساوی گرفتیم و مقابل تیم قهرمانان شاهرود توانستیم به پیروزی برسیم و در دور سوم هم متاسفانه برابر پاس ناجا مغلوب شدیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به مصدومیت بچه‌ها ما نتوانستیم با ترکیب کامل مقابل پاس فراجا قرار بگیریم و متاسفانه این دیدار را واگذار کردیم، اما تساوی مقابل بندر ماهشهر کمتر از برد نیست، زیرا آن‌ها تیم پرقدرتی هستند و نتیجه‌ای که بدست آوردیم مطلوب بود.

مربی تیم ووشو شورا و شهرداری شهریار در پایان خاطرنشان کرد: ما پیش از این اردوهای خوبی را برگزار کردیم و کادرفنی بسیار خوبی را دارا هستیم و تشکر ویژه هم از خان‌میرزایی سرپرست تیم دارم که در این مدت کمک کردند به ما و همینطور از شورا و شهرداری شهریار که در این مدت یار ما بودند نهایت تشکر را دارم. امیدوارم با برنامه ریزی‌های دقیق‌تر و اردوهای مناسب، بتوانیم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *